Pages

Thursday, October 13

Sabotaj

Tak sangka betul semua ni nak jadi....siapalah yang dengki khianat busuk hati ni....kalau esok-esok jadi kat diri sendiri baru tau rase macam mane.Sedih campur geram je bila tengok tayar kereta dipancitkan.

huwaaaaa..... huwaaa....sob...sob...sob... menangis sekejap....sebab saya tak tahu tukar tayar kereta .....ok tipu je saya tak nangis pun cume perasaan ketika tu geram sambil mulut mula nak menyumpah seranah...sabar...sabar ye khairunnisa....

patut la bawa macam tak sedap je bila tengok halamak!!! siapa punya angkara ni membuat onar umpama baling batu sorok tangan dibelakang.kalau gentle meh la jumpe kat simpang...erkkk macam berani-berani je statement.

tak pe la saya harap orang yang buat jahat kat kereta saya ni biarlah tuhan je yang balas.Sebab Allah melihat apa yang kamu buat.Dan disebabkan kamu jugak saya kena bagi "duit raya" kat abang apek nih.(",) 








p/s saya tau bawa kete,isi minyak dan bayar kereta.
terernye saye (*_^) sambil mata ke atas tangan di dada

8 comments:

Pendamba Mawar said...

nasib baik awk xd pape.:) #tetibe

RinsyaRyc said...

sabarlah.. duit boleh dicari..

* hissh! Apelah.. dahla duit susah nak carik... tumpang geram gak.*

tieqa said...

erk bile kejadian ni kawan??..
ish2...sabo2 cik niesa...

P/S:itu olang atas,apek kah??haiyaaa...

budak penjara said...

haha..lu ramai musuh ka??

kesimpulan di sini..gegel kena belajar tukar tayar kete k..haha

Yatie Awang said...

siapa yang buat tu, bagi tahu akak, siap dia hahahha...

Uchi kay-f @hmad said...

saper kacau nes niesa ni meh sini biar gwa belasah! <--amboi grgnye mcm mail lambung plak!!!


nes awk okeh tak?knp xinfo sya?xperlah agknye tyr tu kurg angin kot..

niesa said...

kak yatie> tak dpt detect la sape ermmm

uchi> bkn kurang angin ade org yg buang angin ....nak tampal pun xdpt nak diselamatkan lg...kejam sungguh

Uchi kay-f @hmad said...

emm xpelah biar je..barang yg lepas jgn dikenang iya..<--amboi

ape yg penting nes niesa okeh..so nnti sblm drive check kete pastu bce doa iya..

daa,pesanan ini ditaja oleh ding dang dan tora..hihihi opss

*nes jgn marah,saya nk buat nes ceria je..takmo piki ryg (-)ve okeh!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...