Pages

Sunday, October 9

hari ini...


Pagi yang sangat indah hari ini sambil-sambil menyidai kain jemuran
terlihat sekumpulan awan yang sangat la cantik macam pagi hari raya....
bukan awan nanonanonanonano.....
errkkk ape kah motif.Lepas tu terfikir hari ni berapa hari bulan....

9.10.11

cantik tak nombor tu?


awan cintaku..


14 comments:

Uchi kay-f @hmad said...

tarikh yg menarik..jgn beli no. plak hihihi..ops nes gurau je..


"jgn pergi pergi lagi..."

bace entry ni mcm si nes sdg ceria lah...betul ke?arrr..hati bunga2 iya...bagusx2

niesa said...

beli no tu harem...

of kos sy happy lagi ceria ....

jgn pergi pergi lagi huhuhu sangat best lagu tuh...

tp jgn sedih2 ye uchi chill

Uchi kay-f @hmad said...

emm....awk bintang libra opkoslah ceria mcm saya jugak..

sedih tue perkara normal lah nes..

iye lagu tue menarik..dah dgr ke?

niesa said...

da dengar berkali2...touching...sob..sob..sob

maszull said...

salam nisa...cantik nyer awan tu gambo real yer...:)

Pendamba Mawar said...

no sangat cntik..:P

niesa said...

kak mas >gambar tu pinjam gugel

pm>thn ni bnyk no yg sgt cantik

1.1.11
9.10.11
11.11.11
20.11.2011

Nafisah Ruslan said...

eh.. baru perasan lah tarikh hari ni.. memang cantik! :D

Mama Gee said...

cantikkan tarikh ni..sesuailah nk nikah ke..bertunang ke...bersalin ke..heheee

Yatie Awang said...

siapa yang bakal lahir pada tarikh yg cantik tu kan

niesa said...

mama g>btl tu mama tp tak terjadi ape2 pada sy huhuhu

kak yatie> (^_^)

nafisah> mmg cantik kan..ssh nak jumpe lg da

khairul akmal bin azman said...

no cantik..
tarikh nak cari makwe la..hehe

Uchi kay-f @hmad said...

pesal xupdated ni wahai nes niesa? anda dilamun keciwa? sile send sms 39888 ...hihihi

niesa said...

hehehe slalunya iklan taip on cinta ni keciwa ek...

keje la uchi busy sket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...