Pages

Thursday, October 20

Awak...nanti bila jadi suami saya...

Assalammualaikum.

Hai awak.Ape kabar.Awak sihat ker.Saya harap awak sentiasa sihat sebab saya selalu doakan awak sihat tau.Awak tengah buat ape tu?. Mesti tengah tengok gambar saya yang kiut miut tu kan heheh...malu saya awak...yelah kita kan jauh ...tak selalu jumpa.

Awak mesti rindu saya, saya pun rindu awak jugak.Tak pe lah awak tatap la puas-puas gambar saya tapi nanti bila dah jadi suami saya awak jangan pulak taknak tengok.Yelah mentang-mentang da duduk sama-sama awak tak nak tengok dah.Jangan lupa simpan gambar saya dalam wallet awak sabab saya pun simpan dalam purse saya tau.

Awak..awak...adik awak kata awak masak sedap macam chef wan.Nanti boleh awk masakkan untuk saya...masak megi pun tak pe..tapi jangan lah masak air je...kecian saya yelah saya keje shif mungkin tak sempat nak masak tuk awak.Tak salah kan kita saling tolong menolong.Saya masak tuk awak, awak pun masak tuk saya.Kerja-kerja rumah pun kita buat sama-sama.yela kalau awak tak tolong saya siapa lagi nak tolong saya betul tak awak.

Oh ye...Mak awak kata kan awak mengaji sedap suara lunak...macam imam muda...walaupun saya tak pernah dengar lagi tapi bila jadi suami saya nanti awak ajar saya ngaji tau awak.Kita ngaji sama-sama.Walaupun saya tahu bace awak betulkan tajwid-tajwid saya mana yang salah.Sembahyang pun kita buat sama-sama berjemaah kan awak sebab buat sorang-sorang tak best.

Awak andai kata saya jatuh sakit awak jaga saya tau...awak janganlah salahkan saya sebab tak tahu jaga diri. Sekarang ni awak slalu tanya saya sihat tak bila awak massage saya.Ambil berat la kan..kan...dah jadi suami saya nanti awak jangan buat tak kisah je...mentang-mentang saya keje kat hospital.

Lagi kan awak...awak tau kan saya tak suka rokok.Awak janji jangan sesekali merokok...beli pun tak boleh tau baik duit tu awak bagi saya je buat belanja hehe...yela awak kan tau rokok tu bahayakan kesihatan...dapat penyakit je saya tak nak jadi janda muda.Lainlah kalau awak nak mati cepat...oppss maafkan saya awak..saya gurau je.

Awak selalu cakap awak sayang saya tiap kali call atau pun massage saya ..nanti bila awak jadi suami saya awak jangan geli pulak nak cakap macam tu...tak de nye buang tebiat orang nak menyampah pun biarlah..

Tarikh-tarikh penting awak jangan lupa tau Anniversary ke besday ke...kalau besday saya awak lupa siaplah awak..yela asik saya je ingat awk je lupa...tula makan semut banyak-banyak lagi heheh.

Last sekali kan awak kalau kita gaduh tak yah la lama-lama tak elok pun...sebab bila kita gaduh syaitan akan menghasut..diorang tu keje nak runtuhkan rumahtangga je.Awak jangan terpengaruh pulak...awak kena lebih sabar kalau awak tak sabar saya merajuk pergi sabah....wink wink ^^

okeh la awak ini sahaja buat masa sekarang ni...saya harap awak tak kecik hati tau kalau ada terkasar bahasa tersilap bicara.babai awak.







p/s hahaha geli pulak baca entry sendiri tapi cinta sebelum dan selepas kawin selalunya berubah nape ek...
"awak" dlm ni....heheh sapelah gerangan nye.



11 comments:

Yatie Awang said...

adala tu jodohnya nanti, 'AWAK' tu akan hadir....

tak semuanya akan berubah, masih ada yg utuh tu

khaifaiz said...

beruntung awok

Pendamba Mawar said...

tetibe malu plak sy baca.hahaha

EmpayarUtama said...

Hehe cam nak buat entri jawapanlah :)

niesa said...

kak yatie> amin...harap mcm tu la

khai> ...sume ni sekadar luahan je..tiada kaitan antara hidup mahupun yg dah meninggal dunia.

pm> haha awk plk malu ye

Empayar> okeh jgk tu nnt sy bace

gedek! said...

agaknya 'awak' tu pon buat entry yang sama untok kamu....

hehe

noraauliyya said...

aiseh , malu la ..sambil kenyit2 mata .(gedik)

khairul akmal bin azman said...

ada jodoh xkemane nye der..


agak2 nak kawen

jemput la sy yer.

RinsyaRyc said...

wiwitt.. *wink*wink*

dlm hati niesa ada taman... kih3

niesa said...

hahaha ni sume adalah rekaan semata-mata...

dalam hati ada tamam tp taman blum berbunga

Chegu said...

nice...apo lg awok, g la cari kumbang, wat teman bunga dalam taman awok.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...