Pages

Friday, October 14

Jajan mainan masa kecik-kecik dulu...


Ingat lagi tak Tora datang lagi...dan mainan yang pelik-pelik kat dalamnya...haha gelak guling-guling.

Bila ingat balik lawak pun ade masa kecik dulu gilakan benda ni tapi tak sampai gila lah hehe...bukan apa sebab  nak mainan kat dalamnya....selain tu ada lah beberapa ketul coklat bulat-bulat.

Ding Dang dengan JoJo pun lebih kurang je sama.Sekarang ni dah tak ada kot budak-budak nak cari benda ni...yela dengan lambakan permainan yang ada ermmm pandang sebelah mata je la kot. 






Budak-budak sekarang ni mana nak layan benda ni diorang nak yang canggih, cantik dan ikut trend macam happy meal, watak kartun dari filem yang digabungkan menjadi mainan sebagai daya penarik.
Rugi je budak-budak sekarang tak merasa main mainan pelik Tora ni......(",)
sebab sekarang ni susah nak dapat dah. 



p/s nak cari tapi wujud lagi keh....garu kelapa..

9 comments:

Uchi kay-f @hmad said...

emm sllu gado dgn ank jiran pesal mainan jajan ni..adoi gelak bile tingat balik!

Pendamba Mawar said...

eh..xpernah beli sebab benda alah ni dikira mahal dulu

Ahkak Macho said...

ah...hahaa..dah takde ah weh tora2 nih ...susah nk cari..yg ade je skang PS2..PS3...wadohh..gile rndu zmn bebudak dlu..zamn pkai tdung senget2 dlu..hahaa

Kazman & Sue said...

haaa3x... jumpa lagi gambar jajan ni lagi yee.... dulu beli bukan nak makanannya tapi nak mainan yang ada dalam kotak tu....

fadh leyanie said...

dulu waktu tadika slalu kna marah dgn mak akibat membeli Tora..:P

RinsyaRyc said...

---->jojo. kih3..

Mawar berduri said...

wuhu .. baru sedar yg diri ni dah beso rupanya.. :P

Jasman said...

sy kesik2 dulu suka beli tora...nak adiah yg ada dlm tu..klu nak beli jajan pon yg ada adiah dlmnya tu...hehe

niesa said...

sume beli bukan nak makan tp nak mainan ....same la kita

pastu bila rosak beli lagi...dan lagii...pastu kene mara sbb menghabiskan duit je...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...