Pages

Monday, October 24

Nak mata cantik?...


Hari ni hari isnin...mesti ada yang malas-malas nak pergi kerja kan almaklong la (pinjam ayat die nih) semalam kan cuti ala-ala monday blues la tu....so pagi ni jom segar-segarkan mata untuk dapatkan mata yang cantik bling bling wink* wink*

caranya;

sila lihat gambar di bawah ni. 

tataplah selama mana yang boleh 

agak-agak bulatan mana yang paling laju.






macam mana da segar ke mata...hehe

kbai saya nak tido penat keje malam tadi


sekian.


10 comments:

khaifaiz said...

kenapa benda tu tak berpusing ek...

Pendamba Mawar said...

eh 'segar' lah..haha

noraauliyya said...

benda tuh law kita stress lagi laju dy pusing .

niesa said...

khai> kamoo kene pakai spec la mcm ni

pm> segar smpai juling mata

liya> mmg tgh stress

Anif Abdullah| AA said...

macam bergerak laa.. tp betui eh.. ^^

budak penjara said...

ohh yeahh..bukan mata semakin segar..juling sudaa mataku..tidakkk

aimie amalina said...

kikiki
mate mang cantik gile
hehehe


salam kenai!

RinsyaRyc said...

<---@,@

pening tengok gamba

niesa said...

terapi tuk tidur...da tgk pening da pening tido la best

Norlida Ramli said...

wah..segarnya mata..kalo cmni mmg mata akan jd cantik lah.
hak hak :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...