Pages

Friday, September 2

Ziarah Kubur





Apa yang kita lihat selalunya, orang ramai kat kawasan perkuburan bila raye dan bila ade kematian ...tu of kos la kan.......


macam da jadi satu acara pulak....lepas sembayang raya orang akan pergi ziarah kubur....

sebenarnya ziarah kubur boleh je buat hari2 biasa tak payah tunggu raya pun bole ziarah....maknanya tak perlu kaitkan raya semestinya kene ziarah kubur...

Tapi nak buat macam mane kan sesetengah orang balik kampung pun setahun sekali itu pun sebab raya....

p/s kalau tak ade raya macam mane la agaknye....


2 comments:

Uchi kay-f @hmad said...

sllu ziarah kubur klu balik kg..

niesa said...

bagusnye anak sape la nih...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...