Pages

Tuesday, September 13

Aksi-aksi lalat yang terlampau.....






Aku Koboi 



Aku tinggi, kau pendek 



Weeeeeeee...... 



Indahnya hidup bersantai begini setiap hari 



Kencing berdiri, tak baik tau! 



Ko nampak ke tak...hah...nampak tak? 


Cepatlah sikit woiii.....aku dah nak terkucil dah nihhhhh! 



Tak sesia aku makan steroid. Laju giler aku lari.

gambar ni aku nak share je (kalau ade yang punye kite pinjam eh...ngee**)...sebab kelakar la tengok lalat2 nih.....credit la pada orang yang kreatif buat lalat2 ni jadi macam ni...hehehehe...agak2 kalau nak guna binatang lain pun boleh la kot....lipas,kutu,katak,cengkerik....nak besar lagi babun ke....kucing.......kambing biri-biri ke...hahahaha

3 comments:

H.J said...

kesian kat lalat ni kena dipermain2kan..haha

niesa said...

omg...

Uchi kay-f @hmad said...

kreatif yg buat nie...lalat jugak dpt name..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...