Pages

Saturday, September 17

Buku tiga lima.....



Masih ingat lagi tak buku nih....buku 555 a.k.a buku hutang heheheh.....dulu2 mase sekolah rendah cikgu suh beli buku ni bukan suh tulis hutang tapi suh buat sifir.....pagi2 datang sekolah kene bace buku ni supaya hafal sifir kalau tak kena rotan.....

kalau tak silap buku ni harga 10sen je dulu tapi sekarang ni tak tau ler kalau da naik harga....da jarang nampak buku ni, tah wujud lagi ke tak.Comel je kan....tebal pun tak nipis je....agaknye sebab sekarang ni da macam2 jenis buku yang kecik dan besar yang cantik2, tu pasal buku ni orang da tak berapa minat....nak2 budak sekarang ni....yela nak buku yang ade gambar kartun yang best2 ....mickey...pooh....barbie...
Buku ni tak main dah...sebab nipis, tak ade gambar pape pun hanya ade 555 tu je.

5 comments:

RinsyaRyc said...

haha... tak penah guna buku 555

niesa said...

biar betik buku ni fames dulu kot hahah

Uchi kay-f @hmad said...

emmm cik nisea nk tahu saya masih simpan buku 555 tue..kat sini ade lagi urg jual 80 posen sebuku...

niesa said...

bt diari pun buleh uchi

^^ mahalnye 80sen buku nih nipis je kot...

Uchi kay-f @hmad said...

eh mahal apenye masuk toilet 5o posen kan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...