Pages

Tuesday, September 13

Ultraman datang!!!


Ultraman atuk Megaloman



Ultraman Father



Ultra Mother



Ultraman Zearth



Ultraman Neos



Ultraman Tiga



Ultraman Gaia



Ultraman Cosmos



Ultraman Taro



Ultraman Ace




Ultraman Justice



rupe2nye banyak ultraman nih... agak2 ade lagi tak yang aku tak tau...sebab dulu2 yang aku tengok ultraman Tiga,Gaia,Cosmos,Taro jeh yang lain2 tu da tak tengok..... da besar la katakan...tak layan dah cite macam nih...hahaha ultraman pun satu nak bunuh raksasa lambat betul....bagi laser sudalah kan senang....tapi ni tak tau le susunannye betul ke tak....agak2 ade berapa semuanya ultraman ni ek??....beranak pinak rupenye mereka...yang tak tahan tu ultra mother pun ade heheheh.......

5 comments:

Uchi kay-f @hmad said...

aik cik niesa pun minat tgk ultraman iyer..

niesa said...

minat2 dulu2 mane ade sgt kartun2 mcm skang nih.... hihi

Uchi kay-f @hmad said...

nurse oh nurse....ade darah..aku cedera parah! ......^-*

niesa said...

cedera parah boleh berbelog lg ye uchi

Uchi kay-f @hmad said...

gune jari pun boleh...bhahahaha *sambil goyang kaki*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...