Pages

Tuesday, December 27

Tentang dhia : Mak mentua jahat

Assalammualaikum
semua(^_^)


Tengok tak episod hari ni...baru je habis tadi...huhu membuak-buak rasa marah ni...geram dengan mak zikir...rasa nak sekeh je....pandai betul berlakon Liza Abdullah ni....aduhai hampir nak sakit jantung dibuatnya...


Dhia lembut sangat...sabar je...tapi sampai mana boleh sabar ek...hari-hari pendam...makan hati le jawabnya...


yang bestnya masa episode 27 ....tabik spring toink..toink...toink lah kat dhia akhirnya berani tegakkan kebenaran...
kliksini 
hahah dah macam bom atom meletup...hamik kau ku salmi....


Bila tengok promo episode akhir tak sabar rasanya nak tunggu hari khamis ni...ape kesudahannya...dhia sakit apa??...apa pilihan dhia cerai atau bermadu??...ooo tidakkkk.....histeria pulak ... apa pun jangan lupa kita saksikan kisah akhir Tentang Dhia  khamis ni...kisah yang penuh dengan pengajaran...









11 comments:

Nurul Iman Rosman said...

ahaa, tak penah tengok citer ni.
khamis ni last episode eh?
so, kena tengok jugak lah.

hehee ;)

niesa said...

tengok2...jgn tak tengok

Zila Jaclyn said...

alaaa...jagan marah..sabar.haha

die cme berlakon je haha..
bwak bertenang

Zila Jaclyn said...
This comment has been removed by the author.
Yatie Awang said...

akak tak pernah tengok citer tu

Perbaiki

akhlak dan peribadi

niesa said...

kalau x dpt tgk sy tgk kat tonton...

khaifaiz said...

x suka tgk... tkt tisu kat rumah habis aku kerjakan

Juliet_iRa~" said...

xsbr nak tengok!heee

geram gak ngan mak zikir tu..wuuu

BeloG MTT said...

Naik geram jugak tengok minggu ni punya episod. Dhia ngn Zikir macam tak tahu nak pertahankan hak masing2. Stress tak sbr nak tunggu last episod hari nih :)

LAici KAng Ais said...

sian dhia kan ? hehe *tetiba je

Juliet_iRa~" said...

dah tamat semalam..

sedih woo..huuu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...