Pages

Sunday, December 18

Tangan gatal ke gatal tangan....


Assalammualaikum

Hai semua....

Dari tadi saya asyik dok mengaru je tangan...nak kata tangan berkurap huh.......excuse me....tangan saya lembut selembut baby tau..harharhar...perasan lebih...



orang kata bila tangan gatal tu maknanya nak dapat duit...wink**..wink**(dalam mata $$$)....lagi laju kita menggaru lagi banyak duit nak masuk....betul keh?....haaa.....tapi kalau gatal tak hilang tu better pi check ntah2 kurepp...yerrkk..

eleh....mesti ramai dah tersenyum-senyum nih...tak sabar nak tunggu esok kan...malam ni tidur mesti tak lena..mandi tak basah....makan tak kenyang....esok pagi-pagi pergi kerja sure berbaris panjang kat mesin atm an..an..an..




tu yang tak sabar ler....

rilek...tak kemana pun perginya....waktu rehat leh pi check tak pun keluarkan semua....

tapi ingat seronok2 jugak dah tengah bulan kang jangan makan megi pulak....tak pun tetibe puasa...iyelah nak dapat gaji+ bonus an..an..an...

settle kan dulu hutang...pastu ada lebih pi la shoping sakan....

Hujung tahun ni banyak betul godaan....SALE....SALE....SALE.....sila tetapkan iman masing-masing...(^_^)

Saya jarang mengamalkan check gaji masuk dan pi berbaris berjemaah kat atm mesin bila hari gaji....tapi check bila dah 2-3 hari gaji masuk...malas nak beratur panjang.....tapi penting check gaji masuk tau...mane tau tetibe ade kurang tetibe ade lebih....




7 comments:

Uchi kay-f @hmad said...

ceh tajuk tak menhn nes ni..apepun jgn boros,urg kata makin besar upah makin besarlah keraknye..nes fhm tak ni?

niesa said...

besar periuk besar keraknya....ermmm tak paham lah...harharhar....larikkk

Uchi kay-f @hmad said...

amboi...eleh nes sudah gaharu cendana pula..xbaek taw!

emm cepat lari..jgn smpai x cukup tanah nk lari sudah ler iyer..hihihi..

KaK LimAh Si SupiR said...

yaa..sale2 itu memg menggoda shopaholic mcm kaklimah ni =_=

konde said...

Hold..... ahahaha

Info Event For Blogger: Percuma Samsung Galaxy Ace & RM1000, it's very easy to get, let's come and get it --> http://www.streetdirectory.com.my/streetdirectorymalaysia/

aimie amalina said...

awwwwwww
meh huluqqqqq sini skit meh
hehehehe

khaifaiz said...

langkah selamat: sila berkurung dirumah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...