Pages

Saturday, December 17

Najwa Latif - Carta Hati


Assalammualaikum

Hari ni kita layan lagu baru dari najwa latif...CARTA HATI...lagu ni dah mula mendapat tempat di hati peminat-peminat najwa selepas lagu cinta muka bulu eh..silap pulak hahahah cinta muka buku.....

Disebabkan otak tepu sikit so tengah kering idea nak update ape...semalam penat berkerja....hari ini sambung lagi keje di hujung-hujung minggu....biasalah kalau kerja shif kan...yeah berkhidmat untuk negara...saya yang menurut perintah.....kepada yang bercuti selamat berehat di hujung minggu....pergilah bercuti...cuti-cuti Malaysia.(^_*) wink..wink...







Tajuk Lirik Lagu: Carta Hati
Artis/Penyanyi: Najwa Latif

hmm.. hoo.. haaa.. mmm..
Engkau duduk di situ
Diam tersipu malu
Mahu mendekati aku
Aku mulai resah
Hatiku jadi kebah
Melihat dirimu aku rebah
Tapi hati ini kuat menyatakan
Kau terkini duduk di carta hati
Lalu cinta kita bermula
Dari mata turun ke jiwa
Dari teman menjadi cinta
Dan berjanji untuk setia
Sehidup semati kita
Menjanjikan bahagia
Untuk kita berdua selamanya
hmm.. hoo.. lalala.. mmm..
Jangan engkau jangan pergi
Jangan tinggalku sendiri
Jangan tinggalkan carta hati
Kau janji kan bahagia
Ku janji kau tak terluka
Teruslah berada di carta hati kita
lalalalala.. hooo…
lalalalala.. mmm…




4 comments:

Uchi kay-f @hmad said...

CINTA MUKA BULU? HIHIHI AMBOI CIK NESS PANDAI JEE...

niesa said...

hahahah....lawak lagu cinta muka bulu tuh...pulak tu ada jugak cinta muka tak malu...

[PCL] said...

ank2 pcl suka sangat ni..najwa latif @ carta hati

aimie amalina said...

x dgr lagi
so ble dgr skrg
hehehehe :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...