Pages

Monday, December 26

belum tua tapi rasa macam dah tua...ekekek

Assalammualaikum


semua (^_^).


Sejak kebelakangan ni busy je memanjang ....keje biasalah memang tak pernah abes...bertambah ada la tapi nasib baik jenis kerja yang tak payah bawa balik rumah....jaga orang sakit kat wad sudahlah tak kan nak bawa balik sampai rumah kot heheh...


Dan disebabkan bebanan kerja yang tak boleh dijangka selalu lah rasa sakit-sakit belakang...adoihai...macam ne ni nak kerja sampai umur 60 tahun heheheh....56 tahun cukup lah tak larat rasenya....


Selalu orang tua-tua je yang complaint sakit belakang ni sekarang dah terasa macam tua je....anyway memang dah tua pun...hahahah tah pape la ayat cam bangla je....
memang la kan sebab setiap tahun umur bertambah....


Jadi terpaksa lah rawat diri sendiri....



lega letak benda alah ni....

kan best ade orang leh tolong urut....


Tapi selagi kudrat ada..selagi Allah beri kesihatan yang baik...insyaALLAH...
kerja itu kan ibadah...



6 comments:

Yatie Awang said...

InsyaAllah...nanti adalah tu yang tukang urut hehehe

Apa kata kita

niesa said...

heheh nak suh akak leh...

gedek! said...

tua?

uncle terasa lah!

hehe

niesa said...

oppss...uncle pon sakit belakang jugak keh...

aimie amalina said...

heeee
kene ajin2 mnum susu taw
bagi kuat tolang :)

Ujie said...

akak pun selalu ingat diri masih muda, pdhal dah 30an..^__^

yoko2 mmg sgt berguna!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...