Pages

Tuesday, November 15

Edisi Khas 2011 - Jantan Bin Perkasa (Jangan Malu)


Mesej dari abang Jantan bin Perkasa


orang kata malu ni memang ade dalam setiap sifat manusia....tapi kalau malu sangat pun tak boleh jugak nanti orang menyampah kan...betul tak...






layan sampai lebam...

kalau kita malu nak mengurat awek 
sampai bila pun tak kawen

kalau kita malu belajar 
sampai bila pun bodoh

bak kata pepatah
makan lah jangan malu-malu
tapi kalau malu jangan makan-makan...
muahahahha.....



9 comments:

Ain Zulaikha said...

hahaha betul gak, kalau malu jangan makan2, kalau malu boleh, tapi jangan terlalu pemalu sebab nanti tak leh nak bawak berdikari malu tu.. tak elok.. tapi perempuan wajib la ada perasaan malu, sebab perasaan malu tu benteng kepada perkara yg tidak elok.. kan kan kan?

niesa said...

betul..betul...betul...
tapi malu harus berpada...kena pada tempat...

RinsyaRyc said...

kih3.malu bertanya sesat jln.. tapi jgnla smpai hilang malu.. >_<

khaifaiz said...

johan terbaik

Yatie Awang said...

kalau malu nak makan, laparlah jawabnya...

aimie amalina said...

hehehehe
betool!
malu biar bertempat =]

Pendamba Mawar said...

pemalu
<---------

makdara TERdiva said...

makan jangan malu2..

kalau makan pun malu..alamatnya kebulur :D

Mr. Z dan Mis N said...

makan smpai lebam..


Jemputan khas singgah ke blog chegu zubir BLOG CHEGU ZUBIR
Santa 2011 xpakai rusa dah...dia pakai..
soalan killer buat lawyer
Libresse boleh jadi anak patung
RM 30 Shopping voucher
beg prada,YSL oercuma utk anda
rm 16 ribu buat yang awal..dan bercuti
Menari bersama SHOWDOWN 2012

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...