Pages

Tuesday, August 16

LaGu R@Ye...


Dua minggu puasa dah pon berlalu...skang ni sume radio da mula putar l@gu2 raye...yela kan raye da nak dekat...pasang awal2 pon xbest jgk nanti mood raye tu tak ade....yola..mmg da tak de mood pon sebab tak dapek rayo tahun ni...huk..huk..huk..

but it's ok...da biase...(ceh!! sedapkan ati je)

Lagu raye paling suke nak dengar halaman Asmara awie dgn ziana nyanyi...skali dengar tak macam lagu raye....tapi memang lagu ni slalu ade time raye je...so konsider lagu raye la kot...nape suke lagu ni??? ermm sbb lagu ni best lew...lagi satu dendang perantau...yela kan dok pon jauh...kira perantau lew..

Lagu yang sedih2 tak minat nak dengar nanti meleleh air mate...sob..sob..sob...









1 comment:

Uchi kay-f @hmad said...

lagu raye ni mcm bukan lagu raye tapi syok jugak didgr.......

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...