Pages

Tuesday, August 30

Birthday abah

Hari ni selain menyambut hari raya, ade jugak hari yang istimewa iaitu Birthday bapa aku.....Selamat hari lahir abah yang ke 55....semoga sentiasa sihat2 selalu....dimurahkan rezeki....dipanjangkan umur dan sentiasa dibawah lindungan Allah swt.Tapi da celebrate awal.....sebab nak sambut hari ni tak dapat so, pakat dengan adik beradik beli kek masa beli persiapan raya 3hari lepas.Pening jugak fikir nak bagi ape....last2 beli kek sambut ramai2 memandangkan semua da balik.


ni ler cake nye...

tulisan kat kek tu kakak aku yang suh diorang tulis dalam bahasa arab, aku sebenarnye tak tau pun hehehhe yang aku tau selamat hari lahir dengan happy besday jek.....


lagu khas tuk abah sebab abah suke gilo kat lagu ni ....



p/s dulu blaja arab time sek rendah jeh...



3 comments:

Uchi kay-f @hmad said...

wah mude lagi abi awk tu ..

slmt hari lahir utk beliau..

**syg ayah tak?

niesa said...

mestila syg tu la satu2nya....
yg best tu jatuh masa 1st raya...

Uchi kay-f @hmad said...

tapi yg xbeshnye awk x cuti kan..hurmm..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...