Pages

Monday, January 30

Awan nano Juara AJL26


Assalammualaikum

Dah berakhir pun Anugerah Juara Lagu ke 26 yang menobatkan lagu Awan Nano sebagai juara sekaligus memenangi kategori vokal terbaik.Apa yang menariknya maksud tersurat dan tersirat lagu ini yang diilhamkan oleh M.Nasir dan Budi Hikayat.Awan sebagai pelindung.Nano bersifat sesuatu yang halus,berseni dan berserakan.Bagi saya lirik lagu ni sangat kuat dan lagunya indah.....wah...dah macam pengkritik lagu tak bertauliah pulak kikiki...ape pun memang layak jadi juara....



Persembahan Hafiz yang sampoi....tak payah pening kepala nak fikir baju ape nak pakai....kredit untuk rambut Hafiz yang ala-ala awan...memang melindungi die ke mana-mana lah....ahaks....
di tambah pula penampilan khas Herman Tino sebagai bapa ....bukan hermantiyes ok....persembahan sama macam video klipnya.....

saya mula tengok video klip awan nano ni pun sebab Johan masa die buat lawak dalam rancangan Maharaja Lawak....
begitulah awan nanonanonanonanonaonaooooooooo........hehehe




peace



1 comment:

Jasman said...

xsangka lagu ni boleh menang...tp bila dgr betul2 sedap juga...hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...