Pages

Wednesday, February 1

Buat ape tu?.....buat bodo....(-_+)

Assalammualaikum


ehem...ehem...selalu orang tanye tengah buat ape tu?? ....
dengan nada gurau kebanyakan kita suka jawab macam ni 
buat bodo je....haa..betul tak...an...an..an....
yelah kadang tu da nampak kita tengah buat kerja kan...
takkan tengah tengah tido kot...
tapi saje nak jaga hati orang yang bertanya
jadi kita gurau2 manja lah...ekk...sambil mata ke atas tangan di dada...
hahah...jangan mara


bukan ape...buat ape lah kita jawab buat bodo
tak ke nanti betul2 jadi bodo
lain kali jawablah macam ni
tengah buat cantik.....hehehe gelak sopan....
tak pun tengah buat pandai...ahaks...


"kata itu doa"


peace

3 comments:

MeeRole said...

Haha..suke jgak pkai ayat buat bodo tu..kekeke..

niesa said...

pasni tukaq no..

khaifaiz said...

tu la... org tegur untuk ikatan ukhwah... bukan apa pun kan... tp kita dok jawab lagu tu plak kan...

paling berapi bila orang jawab apa sibuk-sibuk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...